fredag 21. oktober 2016

Blomar til helga.

 Det minkar på rosene i hagen nå. 
Då er det kjekt å ha festa nokre av dei på minnebrikka, 
slik at eg kan ta dei fram omatt og omatt og omattatt :)


Første bilde er peon, deretter føljar ulike roser. NYT!<3 p="">























Det kom til mitt bord to roser,
to halvsprotne roser i stad.
Eg sit her og ser på dei båe
og blir så forunderleg glad.

To halvopne, kviskrande munnar
som lovar så halvt om halvt
at enno er inkje til endes
og enno kan hende meg alt.

Og røyster eg trudde var tagna
for alltid i sjølve meg
svarar i undring og jubel:
Ja enno kan alle ting skje!

Haldis Moren Vesaas

3 kommentarer:

Vform sa...

Fantastiska bilder Marie!
Du är en skicklig fotograf :)
Tack för svaret och hälsningen ;)
KRAM!

naturglede/Randi Lind sa...

Så vakkert, så vakkert! Ja,enda er det knopper med håp der ute, men den spørs på temperaturen framover. God helg til deg :)

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Nydelige roser, jeg har plantet mange nye roser nå i høst og gleder meg allerede til neste sommer. Ha en fin søndag, hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com